prosta i zdrowa kuchnia dla mam, które mają apetyt na więcej

czyli

jak przy użyciu prostych metod podnieść jakość codziennych posiłków i uwolnić swój czas i energię!

Zapisz się już teraz na listę osób zainteresowanych kursem. Kurs rusza już w styczniu!

Po zapisie dostaniesz ode mnie bezpłatnego e-booka, który całkowicie zmieni Twoje myślenie o smacznym i zdrowym jedzeniu!

Czy czujesz, że pomimo starań Twojej kuchni daleko jest do ideału i zwyczajnie jesteś zmęczona nieudanymi eksperymentami kulinarnymi?

Pokażę Ci, jak możesz zaprzyjaźnić się ze swoją kuchnią i jak uczynić z niej przestrzeń, która będzie wspierać Twoje potrzeby – nawet jeśli niespecjalnie lubisz gotować i nie masz na to zbyt dużo czasu!

Przygotowałam dla Ciebie kurs, który krok po kroku pomoże Ci osiągnąć powyższe cele!

Oto moja propozycja!

5 – tygodniowy kurs on-line

„Prosta i zdrowa kuchnia dla Mam, które mają apetyt na więcej”

Regularne spotkania on-line w zamkniętej grupie na Facebooku

Odbędziemy razem aż 10 1,5-godzinnych spotkań! W każdym tygodniu zajmiemy się omówieniem konkretnego tematu, a potem Ty, korzystając z moich wskazówek, będziesz mogła testować poznane rozwiązania w swojej kuchni. Zebrane razem, pozwolą Ci krok po kroku poznać i wdrożyć sprawdzony przepis na to, jak w każdych warunkach przygotować prosty, smaczny i zdrowy posiłek!

Materiały pdf wprost do Twojej skrzynki mailowej

w każdym tygodniu dostaniesz ode mnie maila, a w nim materiały pdf do ściągnięcia, które będą Twoim przewodnikiem w codziennej pracy. Będzie to rozszerzenie i uzupełnienie tego, o czym będę opowiadać na naszych spotkaniach w grupie na FB!

5 tygodni mojego osobistego wsparcia (w grupie na FB)

jeśli w trakcie przerabiania materiału (i praktykowania tej wiedzy w swojej kuchni!) pojawią się u Ciebie jakiekolwiek pytania, będziesz mogła je zadać na grupie, a ja z chęcią na nie odpowiem!

CO DOKŁADNIE ZNAJDZIESZ W KURSIE?

TYDZIEŃ I

 

Przekonania

 

  • Rozprawisz się z funkcjonującymi przekonaniami (i mitami) na temat jedzenia i gotowania, które dotąd utrudniały Ci dokonanie pozytywnych i trwałych zmian w kuchni

 

  • Zbudujesz nowe przekonania, które będą Cię wspierać na drodze zmian (na lepsze!) w kuchni

 

  • Określisz swoje cele na najbliższych 5 tygodni (a potem krok po kroku nauczysz się, jak je realizować!)

TYDZIEŃ II

 

Produkty

  • Dowiesz się, jakie produkty warto zaprosić do swojej kuchni, a jakim powiedzieć „nie, dziękuję”, a wszystko po to, aby Twoja kuchnia była nie tylko smaczna, ale również zdrowa – i to bez konieczności postawienia wszystkiego na głowie!
  • Dowiesz się, jak zastępować mało zdrowe produkty ich zdrowszą alternatywą (i jak dopasować ten proces do swoich aktualnych możliwości i potrzeb) – zobaczysz, jak dokonując z pozoru niewielkich zmian w kuchni, możesz podnieść jakość codziennych posiłków o całe lata świetlne!
  • Dowiesz się gdzie i jak robić zakupy, aby zapolować na to, co w danym momencie najlepsze!

TYDZIEŃ III

 

Przepisy

 

  • Poznasz proste i sprawdzone przepisy na posiłki – testowałam je w swojej kuchni przez ponad 8 lat, a teraz Ty będziesz mogła przetestować je u siebie – skupiam się na tych przepisach, które są szybkie w przygotowaniu i bazują na sezonowych i łatwo dostępnych produktach!

 

  • Dowiesz się jak czytać przepisy, aby poznać ich powtarzalny kod, który będziesz mogła zastosować tworząc swoje własne pomysły na posiłki!

 

  • Zyskasz odwagę do własnych eksperymentów w kuchni

TYDZIEŃ IV

 

Praca w kuchni

  • Dowiesz się, jakie proste sprzęty warto mieć w swojej kuchni, aby ułatwić sobie codzienną pracę

 

  • Poznasz sprawdzone przeze mnie praktyki w kuchni, które sprawią, że Twoje działania w kuchni będą przewidywalne i zyskają wymierne rezultaty, a Ty nie będziesz musiała spędzać w kuchni więcej czasu niż to konieczne!

 

  • Dowiesz się jak stworzyć prosty plan posiłków na dany tydzień, nawet jeśli nie jesteś dobra w planowaniu!

 

 

TYDZIEŃ V

 

Po co, czyli Twoja motywacja!

  • Podpowiem Ci, jak możesz motywować się do działania, aby zmiany, które poczynisz, nie były jednorazowym zrywem, ale na trwale zagościły w Twojej kuchni

 

  • Dowiesz się, jak motywować pozostałych członków rodziny, tak, abyście grali do jednej bramki!

 

  • Pokażę, jak możesz nawiązać radosną i ciepłą relację z jedzeniem i swoim ciałem, tak abyś czuła, że każdy z tych elementów jest częścią większej całości!

 

Cześć, jestem Patrycja!

Odkąd pamiętam uwielbiałam jeść, ale nigdy jakoś szczególnie nie lubiłam gotować. A ponieważ nie miałam większych problemów z wagą, to jadłam dużo słodyczy i innych mało zdrowych dań.

Gdy osiem lat temu w drugiej ciąży usłyszałam diagnozę – cukrzyca ciążowa – z dnia na dzień zaczęłam jeść bardziej świadomie i zdrowo. Rzuciłam się w wir codziennego przygotowywania zdrowych posiłków dla siebie i rodziny, by po pewnym czasie wspiąć się na szczyt logistyczno-życiowych umiejętności.

Aż wreszcie… poczułam się zmęczona.

Zaczęłam się zastanawiać, czy mogę jakoś uprościć swoją kuchnię, by nie spędzać w niej tyle czasu, a jednocześnie nie musieć rezygnować z wysokiej jakości codziennych posiłków, tak, aby dać sobie i bliskim to co najlepsze.

To właśnie wtedy zaczęłam odkrywać uroki prostej kuchni. Kuchni nie idealnej, ale wystarczająco dobrej, w której bazą są świeże i dobrej jakości składniki, wybieranie sezonowych produktów oraz prostota wykonania.

Dzisiaj już wiem, że to taką kuchnię nasz organizm lubi najbardziej (dzieci także!), a ja dzięki niej nie muszę przesiadywać godzinami w kuchni i rezygnować z rzeczy, które naprawdę są dla mnie ważne.

Dzisiaj sprawy związane z jedzeniem przestały być celem samym w sobie, a stały się narzędziem do prowadzenia szczęśliwszego życia!

Jeśli intuicyjnie czujesz, że można gotować smacznie i zdrowo i zrobić to w prosty sposób, ale nie wiesz, jak się za to wszystko zabrać, to zapraszam Cię do wspólnej podróży!

DLA KOGO JEST TEN KURS?

To rozwiązanie dla Ciebie, jeśli:

  • Chcesz wiedzieć, jak szybko przygotować smaczne i pełnowartościowe posiłki dla siebie i rodziny

 

  • Trudne jest dla Ciebie wymyślanie wciąż nowych pomysłów na dania – chcesz poznać sprawdzony przepis na to, jak w każdej sytuacji mieć co ugotować z tego, co masz w swojej lodówce (i jak mieć dokładnie to, czego potrzebujesz)!

 

  • Same przepisy to dla Ciebie za mało, dlatego oczekujesz poprowadzenia przez cały proces – począwszy od zmiany przekonań na temat kuchni na bardziej wspierające, zakup potrzebnych produktów i wybór najlepszych przepisów, poprzez wyposażenie kuchni w niezbędne narzędzia, a siebie w sprawdzone metody działania, a skończywszy na tym, jak się zmotywować do działania oraz jak wytrwać na nowej drodze!

 

  • Szukasz maksymalnie prostych i skutecznych rozwiązań – nie szukasz kolejnej książki kucharskiej ani diety cud, ale konkretnych podpowiedzi co zrobić i co zmienić, aby Twoja kuchnia zyskała nowe, lepsze oblicze, a Tobie pozwoliła uwolnić czas i energię i osiągnąć upragniony spokój i przekonanie, że to Ty jesteś Panią w swojej kuchni!

 

  • Nie chcesz postawić całej swojej kuchni na głowie i wyrzec się wszystkiego co lubisz, ale oczekujesz podpowiedzi, jak dokonać z pozoru prostych zmian, które przełożą się na widoczne zmiany w kuchni

To nie dla Ciebie, jeśli:

  • Nie masz w tej chwili czasu, ochoty ani możliwości, by cokolwiek zmienić w swojej kuchni

 

  • Nie masz choćby pół godziny dziennie (albo 2-3 godziny w tygodniu) na testowanie nowych rozwiązań w kuchni (ważne jest to zwłaszcza gdy startujesz i wszystkiego dopiero się uczysz)

 

  • Wierzysz, że samo wykupienie udziału w kursie zrobi za Ciebie całą potrzebną pracę

    FAQ

    Kiedy rusza program i dlaczego właśnie wtedy?

    Program rusza już w styczniu (po zapisaniu się na listę oczekujących zostaniesz poinformowana o dokładnym terminie). Wierzę, że jest to idealny moment, by zacząć zmiany – również te w kuchni! Styczeń to idealny moment na to, aby zrobić porządki w kuchni i w życiu i zacząć żyć tak, jak tego w głębi serca pragniesz!

    Czy to na pewno coś dla mnie?

    Jeśli nie spróbujesz, to się nie przekonasz. Ale jeśli od jakiegoś czasu kiełkuje w Tobie myśl, że chcesz dokonać zmian w kuchni i zabrać się za to z głową i kompleksowo, ale wciąż brakuje Ci jasnych wskazówek i odwagi, by zacząć, to ten program może Ci pomóc przełamać te blokady, skończyć z wymówkami i zacząć działać! Każdy może wziąć z niego dla siebie tyle, ile na dany moment potrzebuje. Bez względu na to, czy Twoja kuchnia to jeden wielki chaos, czy po prostu potrzebujesz dokonać usprawnień w codziennym działaniu.

    Co dokładnie znajdę w kursie?

    W każdym tygodniu zajmiemy się określonym tematem. Do każdego z nich dostaniesz dużo cennych porad, bardzo konkretnych wskazówek i tego co niezbędne, by zacząć działać! Są to rzeczy, których nie znajdziesz w Google wpisując różne hasła w wyszukiwarce. To zbiór moich najlepszych praktyk, które testuję w swojej kuchni już od ponad ośmiu lat! Wszystkie potrzebne materiały otrzymasz w formie pdf na maila, a dodatkowo będziemy omawiać poszczególne tematy na naszych regularnych spotkaniach online na Facebooku. Poza tym przez 5 tygodni trwania kursu możesz mi zadać na naszej grupie dowolne pytanie dotyczące omawianych tematów, a ja będę do Twojej dyspozycji i Ci na nie odpowiem!

    Czy ten kurs jest dla mnie, jeśli ja albo ktoś z mojej rodziny ma problem zdrowotny?

     Jeśli jesteś na specjalnej diecie, która Ci służy, to idź dalej tą drogą i nie potrzebujesz mojego kursu:) Ale jeśli masz problem zdrowotny, ale niestety jesz tak jak kiedyś licząc, że wszystko samo przejdzie, to zdecydowanie polecam Ci dołączenie do kursu!

    Naprawdę wierzę w to, że zdrowe odżywianie jest jedno i bazuje na pewnych stałych zasadach, o których chcę Ci opowiedzieć. Uważam, że nawet najmniejszy krok, który zrobisz w kierunku tego, aby wreszcie dać swojemu organizmowi to, czego ten tak bardzo potrzebuje, już jest ogromną zmianą na plus! Oczywiście ważne jest, abyś obserwowała jakie jedzenie Ci służy i po zjedzeniu czego dobrze się czujesz. Bo tak jak nie ma dwóch identycznie wyglądających osób, tak nie ma dwóch jednakowo działających organizmów i jednego jadłospisu dobrego dla wszystkich.

    Będę Cię gorąco zachęcać do tego, abyś zaczęła słuchać tego, co próbuje Ci powiedzieć Twój organizm i spojrzała na niego z większą łagodnością i czułością. Uważam, że ten krok też ma ogromne znaczenie na drodze leczenia. A na ewentualną chorobę warto spojrzeć jak na znak, który chce Ci dać Twój organizm. To naprawdę szalenie mądra istota! Oczywiście jeśli bierzesz na stałe jakieś leki, to trzeba być pod stałą kontrolą lekarza.

    Nie jestem lekarzem ani dietetykiem, ale na swoim przykładzie, przykładzie męża i trójki naszych dzieci widzę, jak bardzo wszyscy potrzebujemy prostego i świeżego jedzenia!

     Naprawdę możesz zrobić dla siebie bardzo dużo, dając organizowi prawdziwe, świeże i wartościowe jedzenie. A takie jedzenie jest jedno! I o nim będzie właśnie ten kurs!

    Ile potrzebuję wygospodarować czasu na naukę, aby rzeczywiście skorzystać z programu i dokonać realnych zmian?

    Zasady, które Ci zaproponuję, są naprawdę proste i jednocześnie bardzo skuteczne. Opierają się na założeniu, że nie chodzi o to, aby w kuchni „się narobić”, ale by działać strategicznie i wiedzieć, na czym skupić swoją uwagę, aby rezultaty przyszły możliwie szybko! Oczywiście zmiany same się nie zadzieją, bo jak to ktoś ładnie powiedział – żeby coś się zmieniło, coś musi się zmienić. Ja podzielę się swoją najlepszą wiedzą w tym temacie, ale to od Ciebie będzie zależeć, na ile z tego skorzystasz. Warto uzbroić się w cierpliwość, zwłaszcza na samym początku. Ale obiecuję, że nie zostawię Cię z tym wszystkim samą. Będziesz mogła liczyć na moje wsparcie i doping, które mam nadzieję skutecznie zmotywują Cię do działania! Zmiany możesz robić w swoim tempie, ale minimum, którego potrzebujesz, to chociaż pół godziny dziennie albo, jeśli wolisz, więcej czasu w ciągu weekendu.

    Przepisy, które Ci zaproponuję, są skonstruowane tak, że możesz je w dużej mierze robić niejako przy okazji, podczas wykonywania innych domowych obowiązków. Nie są to przepisy, które wymagają 100% Twojego zaangażowania i uwagi (spokojnie, nie będziemy lepić pierogów!:), ale na początku ich przygotowanie może Ci zająć nieco więcej czasu i warto to wziąć pod uwagę.

    Czy mogę liczyć na jakieś konkretne wskazówki (co gdzie kupić, jak coś ugotować, etc.)?

     

    Ten kurs będzie przepełniony takimi wskazówkami! Bardzo mi zależy na tym, abyś z jednej strony została wyposażona w niezbędną teorię, ale równocześnie mogła płynnie przejść do praktyki.

    Dlatego w kursie znajdziesz konkretne przepisy, w których krok po kroku pokażę Ci, jak wykonać daną rzecz. A w razie jakichkolwiek wątpliwości będziesz mogła o wszystko zapytać, do czego już teraz mocno Cię zachęcam!

    Poza tym dostaniesz ode mnie konkretną rozpiskę co warto kupić i gdzie oraz na co zwracać uwagę przy zakupie, aby cieszyć się smacznym produktem dobrej jakości. Wierzę, że bardzo pomocną rzeczą dla Ciebie będzie także rozpiska, w której znajdziesz opis tego, czym możesz zastąpić daną rzecz, aby stale podnosić jakość domowych posiłków (czyli jakie są zdrowsze zamienniki mało zdrowych produktów)

    Tam gdzie to możliwe będę posługiwać się prostymi i bardzo konkretnymi wskazówkami/listami/tabelkami, abyś miała zawsze pod ręką potrzebne narzędzia do codziennej pracy. Wierzę, że to jeszcze bardziej ułatwi Ci pracę i skróci czas, jaki będziesz przeznaczać na gotowanie!

     

    Czy będę musiała kupić jakiś drogi sprzęt do kuchni?

    Być może w trakcie naszych spotkań okaże się, że przyda Ci się dobra patelnia czy garnek, ale większość tematów, o których będzie mowa, nie będzie wymagać od Ciebie drogich inwestycji w sprzęt. Tak jak wierzę, że smaczna i zdrowa kuchnia to prosta kuchnia, tak samo wierzę, że da się zdrowo i smacznie gotować używając do tego bardzo prostego sprzętu (ja sama wyznaję w kuchni tę zasadę od lat i wiem, że się da!). Również w kuchni sprawdza się zasada, że to nie dobry sprzęt decyduje o jakości posiłków, ale wiedza i umiejętności osoby, która ich używa!

    Czy 5 tygodni wystarczy, aby cokolwiek się zmieniło w mojej kuchni?

    5 tygodni to według mnie wystarczający czas, by zdobyć niezbędną wiedzę na start, przetestować nowe rozwiązania (które Ci zaproponuję) i przekonać się, w którym kierunku chcesz dalej pójść. Całą pracę możesz rozłożyć sobie na dłuższy odcinek czasu, a mając w ręku konkretne narzędzia, będziesz wiedziała, jaki może być Twój następny krok. Ten kurs to też praca nad przekonaniami, które masz w obszarze jedzenia, dlatego wierzę, że już samo ich poznanie pozwoli Ci inaczej podejść do pracy w kuchni!

     

    Co jeśli nie będę mogłą być obecna na live na Facebooku?

    Jeśli nie będziesz mogła być obecna na spotkaniu na żywo, to nic się nie dzieje. Wszystkie nagrania będą zapisane na naszej zamkniętej grupie na Facebooku i dostępne w czasie trwania programu oraz przez 3 miesiące po zakończeniu naszej przygody.

    Do kiedy będę mieć dostęp do materiałów?

    Pierwsze materiały dostaniesz ode mnie mailem tuż po starcie programu, a kolejne otrzymasz na początku każdego kolejnego tygodnia trwania kursu (1 tydzień = 1 temat). Po zapisaniu ich na swoim komputerze czy w komórce będziesz mogła w każdej chwili do nich wrócić. Dostęp do grupy na Facebooku zyskujesz na okres 4 miesięcy, czyli na okres trwania kursu i na kolejne 3 miesiące po jego zakończeniu. Moje osobiste wsparcie otrzymujesz na czas trwania programu, czyli na 5 tygodni!